Reklamace
Zboží můžete reklamovat dvěma způsoby:
- osobně v kamenné prodejně na adrese : Kobylnice 11 , 294 46 , Semčice , okres Mladá Boleslav
- vyplněním reklamačního formuláře níže a zasláním zpět na adresu:
Prokrosáky, Kobylnice 11 , 249 46 , Semčice
Postup při reklamaci zboží
Vyplňte pečlivě REKLAMAČNÍ PROTOKOL
- Zadejte:
- vaše osobní údaje.
- číslo objednávky nebo číslo faktury, případně jej vyberte z historie;
- kód zboží (uveden na faktuře i v objednávce),
- Uveďte:
- Důvod reklamace, tzn. popis závady zboží.
- Formulář uložte.
- Nyní formulář vytiskněte a vložte do balíku.
- Zboží zašlete výhradně na adresu:
Prokrosáky
Kobylnice 11
294 46 Semčice
Za zboží zaslané na jinou než výše uvedenou adresu neručíme!
Nikdy nezasílejte zásilku určenou k reklamaci na dobírku! Takováto zásilka nebude našimi pracovníky převzata.
Reklamace bude vyřízena v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.
Obchodujete-li s námi na základě obchodního zákoníku, lhůta pro vyřízení reklamace zákonem stanovená není, i přesto se snažíme reklamaci vyřídit co nejdříve.
Peníze jsou v případě uznané reklamace zákazníkovi vráceny převodem na uvedený bankovní účet nebo v hotovosti v sídle společnosti Prokrosáky.